„СВАКО
КО ПРЕСТАНЕ ДА УЧИ ЈЕ СТАР БИЛО ДА ИМА 20 ИЛИ 80 ГОДИНА.“
Хенри
Форд
Наставник
|
|
Контакт (телефон или мејл адреса)
|
|
Назив пројекта
|
|
Избор теме пројекта
|
o
Тема
из наставног програма на основу предлога и расправе са ученицима
o
Актуелне
теме: друштвени контекст, неки други критеријум, који? Кратко образложите.
|
Врста пројекта
|
o
Предметни
o
Интегративни
– међупредметни
o
Остало
(навести)
|
Врста пројекта по трајању
|
o
У
редовној настави на часу
o
Пројектни
дан
o
Пројектна
недеља
o
Остало
(навести)
|
Време реализације пројекта
|
|
Школа (може и више школа у сарадњи)
|
|
Организација пројектне наставе
|
На нивоу:
|
Циљ
|
|
Исходи
|
|
Продукти
|
|
Облици рада
|
|
Коришћене методе и модели рада
|
o
Учење
откривањем
o
Искуствена
настава
o
Егземпларна
настава
o
Интегративна
настава
o
Амбијентална
настава
o
Хеуристичка
настава
o
Нешто
друго (навести)
|
Материјали
|
|
Наставна средства
|
|
Ресурси (експерти, локације)
|
|
Коришћени извори у пројектном раду
|
o
Уџбеници
o
Интернет
o
Архивски
извори
o
Лабораторија
– експеримент
o
Интервју
стручњака
o
Остало
(навести)
|
Начин презентације пројекта
|
|
Активности наставника
|
|
Активности ученика
|
|
ПРОЈЕКТНЕ АКТИВНОСТИ ПО ДАНИМА,
НЕДЕЉАМА....
(припрема,
реализација, презентација, краћи опис: ко, шта, када, како....)
|
|
ЕВАЛУАЦИЈА И РЕФЛЕКСИЈА
|
|
Евалуација
обухвата процену:
o
активности
ученика
o
сарадње
и тимског рада ученика
o
знања
и вештина (планираних исхода) које је требало да ученици стекну током
реализације пројекта
o
продукта/продуката
пројекта
o
презентације/промоције
Рефлексија
о пројекту:
o
рефлексија
учитеља
o
рефлексија
ученика
|
|
Убаците
инструменте које сте користили за вредновање и самовредновање
|
|
o
Зашто
сте одабрали баш тај инструмент?
o
Шта
желите њиме да постигнете?
|
Нема коментара:
Постави коментар