ЦИЉ
Усвајање знања о јединицама за мерење времена (час и минут) и уочавање њиховог међусобног односа. Вежбе у коришћењу мерних инструмената (часовник).
ИСХОДИ
Ученик ће бити у стању да:
-именује делове часовника;
-зна шта показује велика, а шта мала казаљка на
часовнику;
-зна да један сат има 60
минута;
- чита и запише време са
часовника;
- користи јединице за време
у једноставним ситуацијама.
АКТИВНОСТИ НАСТАВНИКА И УЧЕНИКА
-Дајем упутства и усмеравам израду Мапе ума МЕРЕЊЕ ВРЕМЕНА.
Раде Мапу ума – уради сам,
размени у групи.
-Саопштавам назив наставне
јединице и заједно долазимо до тога шта ћемо данас радити.
-Слушају, уз моју помоћ
одређују исходе и записују у свеску.
-Правимо часовник од
картона и на тај начин усвајамо знања о мерењу времена.
-Прате моја упутства,
израђују часовник, именују делове и њихову намену, како путем часовнка меримо
време.......
-Дајем лакше захтеве за
приказивање времена на часовнику.
-Они који су схватили показују и објашњавају , осталима, уколико им није јасно.
-Подсећање: Шта смо данас
научили... да ли смо остварили исходе...
-Износе своја мишљења, аргументују.
-Домаћи задатак: Увежбати
читање времена са часовника.
- Питају уколико има нешто што није јасно..
Нема коментара:
Постави коментар