Одеље
ње:
|
Други разред, издвојено одељење у
Барама
|
Белешка о
реализацији (како се одвија реализација, да ли сте успоставили
сарадњу са свим ученицима, да ли одговарају на постављене задатке)
Проценат
обухваћених ученика:
|
||||
Наста
вник:
|
Биљана Вуловић
|
|||||
Време и начин реализације:
|
25.5. – 29.5. 2020.
Настава
се реализује видео позивима свакога дана од 9:00 до 11:30 са потребним
паузама.
|
|||||
Пре-
дмет
|
Наставна јединица и тип часа
|
Исходи
Ученик ће бити у стању да:
|
Активности наставника
|
Активности ученика
|
Начин праћења напредовања и постигнућа ученика
|
|
168.
Српски језик
25.5.
2020.
|
Именице и придеви - утврђивање
|
- користи придеве како би
описао именицу.
|
- Усмеравам разговор о именцама и придевима.
-Саопштавам назив наставне јединице и заједно долазимо до тога шта ћемо данас радити.
-Диктирам текст за проширивање придевима:
Љубивоје Ршумовић „Слобода“
Птица шета небом,
риба шета водом.
Буба
шета травом,
а човек
слободом.
Слобода је небо.
Слобода
је вода.
Слобода
је трава.
Човек је
слобода.
-Дајем упутство да прочитају текст и подвуку
именице;
- Дајем упутство да препишу текст тако да уз сваку именицу додају по један одговарајући придев;
-Упореди текстове и уочите различите придеве
које сте користили;
-Следећа активност је илустровање једног стиха
из текста који су преписали. Водити рачуна да илустрација добро представља
оно што се говори у песми, односно придеве које су користили.
-Усмеравам анализу илустрација.
-Подсећање: Шта смо данас научили... да ли смо остварили исходе...
-Домаћи задатак: Листа за само процену (налази
се у прилогу уз план).
|
-Одговарају на питања, размењују мишљења,
наводе примере.
-Слушају, уз моју помоћ одређују исходе и
записују у свеску.
-Пишу текст, када га други пут прочитам
проверавају да ли су добро записали.
-Читају, подвлаче именице, потом проверавамо како су урадили (један ученик чита стих и именице у њему, остали проверавају, затим други ученик – други стих...) -Пишу, договарају се, размењују мишљења.
-Читају, упоређују, дискутују, образлажу.
-Илуструју.
-Размењују фотографије радова, коментаришу, да ју сугестије...
-Износе своја мишљења.
- Питају уколико има нешто што није јасно.. |
Педагошка свеска (формати
вно праћење), продукти (фотографије радова,
видео записи са часова, цртежи и све друго што ученици креирају).
|
Осам ученика су на видео позиву, посебно радим
са Маријом како би могла да оствари
предвиђене исходе. Ученици у потпуности ,у складу са својим могућностима,
одговарају на постављене задатке.
Обухваћеност ученика 100 %.
|
Критеријуми успеха (Како да знамо да ли смо били успешни)
|
Урадио задатак у потпуности
|
Делимично урадио задатак
|
Треба ми помоћ
|
Правилно идентификујем и подвлачим именице.
|
|||
Правилно формулишем придеве.
|
|||
Користим мање уобичајене придеве, не понављам исте.
|
|||
Илустрација добро осликава текст на који се односи.
|
Нема коментара:
Постави коментар