СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ

„СВАКО КО ПРЕСТАНЕ ДА УЧИ ЈЕ СТАР БИЛО ДА ИМА 20 ИЛИ 80 ГОДИНА.“
Хенри Форд


 Професионализам се показује у нашој посвећености да постигнемо изврсност , чак и онда када нас нико не посматра нити процењује“.
Школска педагогија-  М. Илић, Р. Николић, Б. Јовановић

 
  1. Наставници као носиоци квалитетног образовања за сву децу (16 сати)
  2. Обука за постављање садржаја на Moodle платформи -  60 сати
  3. Обуке запослених у образовању за примену хоризонталног учења и јачање капацитета саветника-спољних сарадника „Вредновање образовно-васпитног процеса“(8 сати)
  4.  Обуке запослених у образовању за примену хоризонталног учења и јачање капацитета саветника-спољних сарадника „Формативно оцењивање“(8 сати) 
  5. Хоризонтално учење“ PODELI-ISKUSTVO-SHARE“ 
  6. Ефективно подучавање (8 сати) 
  7. Мултимедија у настави и учењу у основној школи (16 сати) 
  8.  Подршка унапређивању образовно-васпитног рада и осавремењивању  методологије рада у млађим разредима основне школе (8 сати) 
  9. Корак по корак-квалитетном образовном праксом ка друштву знања (24 сата) 
  10.  Ни црно –ни бело-програм за рад са децом против предрасуда , за толеранцију, интеркултуралност (24 сати)
  11.  Јачање професионалних компетенција просветних радника (8 сати)
  12.  Како до ефикасније наставе (16 сати)
  13.  Подршка унапређивању образовно-васпитног рада и осавремењивању  методологије рада у основној школи (8 сати)
  14.  Ликовно је и... (16 сати)
  15.    Како радити са родитељима (16 сати)
  16.  Стручне трибине учитеља „Школа по мери сваког детета“ ( 3 сата)
  17.  Подршка унапређивању образовно-васпитног рада и осавремењивању  методологије рада у млађим разредима основне школе (8 сати)
  18.  Јачање професионалних компетенција просветних радника (8 сати)
  19.  Законски оквир који регулише образовно –васпитни систем  „Правилник о вредновању квалитета рада у установи“ и „Планирање стручног усавршавања“ (6 сати)
  20.  Подршка унапређивању образовно-васпитног рада и осавремењивању  методологије рада у основној школи (8 сати)
  21.  Награда и казна- педагошки избор или нужност (16 сати)
  22.  Здрави стилови живота –Одговорно живљење (6 сати)
  23.  Стручне трибине учитеља „Школа по мери сваког детета“ ( 3 сата) 
  24.  Почни од почетка, почетак је важан- подршка раном развоју, расту и учењу (24 сата) 
  25. Учитељи у свету линија, боја и облика (8 сати) 
  26.  Здрави стилови живота – Култура живљења (6 сати)
  27.  Превенција насиља- Безбедност у школи и окружењу (6 сати) 
  28.  Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (16 сати) 
  29.  28.Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (2 бода-15 сати) 
  30. 29.Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (2 бода-16 сати) 
  31. 30.Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (2 бода -16 сати) 
  32.  Увођење приправника у посао , обука за менторе (8 сати) 
  33. Интеграција, корелација, занимација (8 сати) 
  34.   Писање предлога пројеката путем матрице логичког оквира (14 сати) 
  35.  Школа отворена родитељима (8 сати) 
  36.  Игре у настави (8 сати) 
  37.  Форум театар (8 сати) 
  38. Учење у амбијенту најпродуктивније на свету (8) 
  39. Како дисциплиновати наше ученике (24 сата) 
  40.  Обука наставника за стваривање програме наставе и учења оријентисане на процес и исходе учења (16 сати) 
  41.   31.Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (2 бода -16 сати)


Нема коментара:

Постави коментар