„СВАКО КО ПРЕСТАНЕ ДА
УЧИ ЈЕ СТАР БИЛО ДА ИМА 20 ИЛИ 80 ГОДИНА.“
Хенри Форд
„Професионализам се показује у нашој посвећености да постигнемо изврсност , чак и онда када нас нико не посматра нити процењује“.
Школска педагогија- М. Илић, Р. Николић, Б. Јовановић
Школска педагогија- М. Илић, Р. Николић, Б. Јовановић
- Наставници као носиоци квалитетног образовања за сву децу (16 сати)
- Обука за постављање садржаја на Moodle платформи - 60 сати
- Обуке запослених у образовању за примену хоризонталног учења и јачање капацитета саветника-спољних сарадника „Вредновање образовно-васпитног процеса“(8 сати)
- Обуке запослених у образовању за примену хоризонталног учења и јачање капацитета саветника-спољних сарадника „Формативно оцењивање“(8 сати)
- Хоризонтално учење“ PODELI-ISKUSTVO-SHARE“
- Ефективно подучавање (8 сати)
- Мултимедија у настави и учењу у основној школи (16 сати)
- Подршка унапређивању образовно-васпитног рада и осавремењивању методологије рада у млађим разредима основне школе (8 сати)
- Корак по корак-квалитетном образовном праксом ка друштву знања (24 сата)
- Ни црно –ни бело-програм за рад са децом против предрасуда , за толеранцију, интеркултуралност (24 сати)
- Јачање професионалних компетенција просветних радника (8 сати)
- Како до ефикасније наставе (16 сати)
- Подршка унапређивању образовно-васпитног рада и осавремењивању методологије рада у основној школи (8 сати)
- Ликовно је и... (16 сати)
- Како радити са родитељима (16 сати)
- Стручне трибине учитеља „Школа по мери сваког детета“ ( 3 сата)
- Подршка унапређивању образовно-васпитног рада и осавремењивању методологије рада у млађим разредима основне школе (8 сати)
- Јачање професионалних компетенција просветних радника (8 сати)
- Законски оквир који регулише образовно –васпитни систем „Правилник о вредновању квалитета рада у установи“ и „Планирање стручног усавршавања“ (6 сати)
- Подршка унапређивању образовно-васпитног рада и осавремењивању методологије рада у основној школи (8 сати)
- Награда и казна- педагошки избор или нужност (16 сати)
- Здрави стилови живота –Одговорно живљење (6 сати)
- Стручне трибине учитеља „Школа по мери сваког детета“ ( 3 сата)
- Почни од почетка, почетак је важан- подршка раном развоју, расту и учењу (24 сата)
- Учитељи у свету линија, боја и облика (8 сати)
- Здрави стилови живота – Култура живљења (6 сати)
- Превенција насиља- Безбедност у школи и окружењу (6 сати)
- Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (16 сати)
- 28.Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (2 бода-15 сати)
- 29.Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (2 бода-16 сати)
- 30.Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (2 бода -16 сати)
- Увођење приправника у посао , обука за менторе (8 сати)
- Интеграција, корелација, занимација (8 сати)
- Писање предлога пројеката путем матрице логичког оквира (14 сати)
- Школа отворена родитељима (8 сати)
- Игре у настави (8 сати)
- Форум театар (8 сати)
- Учење у амбијенту најпродуктивније на свету (8)
- Како дисциплиновати наше ученике (24 сата)
- Обука наставника за стваривање програме наставе и учења оријентисане на процес и исходе учења (16 сати)
- 31.Сабор учитеља Србије – Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава (2 бода -16 сати)
Нема коментара:
Постави коментар