среда, 20. мај 2020.

Мере за време – час и минут - обрада - 2.разред



ЦИЉ
Усвајање знања о јединицама за мерење времена (час и минут) и уочавање њиховог међусобног односа. Вежбе у коришћењу  мерних инструмената (часовник).

ИСХОДИ
Ученик ће бити у стању да:

-именује делове часовника;
-зна шта показује велика, а шта мала казаљка на часовнику;
-зна да један сат има 60 минута;
- чита и запише време са часовника;
- користи јединице за време у једноставним ситуацијама.


АКТИВНОСТИ НАСТАВНИКА И УЧЕНИКА

-Дајем упутства и усмеравам израду Мапе ума МЕРЕЊЕ ВРЕМЕНА.
Раде Мапу ума – уради сам, размени у групи.





-Саопштавам назив наставне јединице и заједно долазимо до тога шта ћемо данас радити.
 -Слушају, уз моју помоћ одређују исходе и записују у свеску.

-Правимо часовник од картона и на тај начин усвајамо знања о мерењу времена.
 -Прате моја упутства, израђују часовник, именују делове и њихову намену, како путем часовнка меримо време.......

-Дајем лакше захтеве за приказивање времена на часовнику.
 -Они који су схватили показују и објашњавају , осталима, уколико им није јасно.

-Подсећање: Шта смо данас научили... да ли смо остварили исходе...
 -Износе своја мишљења, аргументују.

-Домаћи задатак: Увежбати читање времена са часовника.
- Питају уколико има нешто што није јасно..











Нема коментара:

Постави коментар