уторак, 26. мај 2020.

Именице и придеви - утврђивање





Одеље
ње:
Други разред, издвојено одељење у Барама
Белешка о
реализацији (како се одвија реализација, да ли сте успоставили сарадњу са свим ученицима, да ли одговарају на постављене задатке)

Проценат обухваћених ученика:
Наста
вник:
Биљана Вуловић
Време и начин реализације:
25.5. – 29.5. 2020.
Настава се реализује видео позивима свакога дана од 9:00 до 11:30 са потребним паузама.



Пре-
дмет
 Наставна јединица и тип часа

Исходи
Ученик ће бити у стању да:
Активности наставника
Активности ученика 
Начин праћења напредовања и  постигнућа ученика
168.
Српски језик
25.5.
2020.
Именице и придеви - утврђивање
- користи придеве како би описао именицу.
- Усмеравам разговор о именцама и придевима.


-Саопштавам назив наставне јединице и заједно долазимо до тога шта ћемо данас радити.

-Диктирам текст за проширивање придевима:

 Љубивоје Ршумовић „Слобода“

Птица шета небом,
риба шета водом.

 Буба шета травом,
 а човек слободом.

Слобода је небо.
 Слобода је вода.
 Слобода је трава.
 Човек је слобода.

-Дајем упутство да прочитају текст и подвуку именице;











- Дајем упутство да препишу текст тако да уз сваку именицу додају по један одговарајући придев;

-Упореди текстове и уочите различите придеве које сте користили;

-Следећа активност је илустровање једног стиха из текста који су преписали. Водити рачуна да илустрација добро представља оно што се говори у песми, односно придеве које су користили.

-Усмеравам анализу илустрација.





-Подсећање: Шта смо данас научили... да ли смо остварили исходе...

-Домаћи задатак: Листа за само процену (налази се у прилогу уз план).

-Одговарају на питања, размењују мишљења, наводе примере.

-Слушају, уз моју помоћ одређују исходе и записују у свеску.


-Пишу текст, када га други пут прочитам проверавају да ли су добро записали.


















-Читају, подвлаче именице, потом проверавамо како су урадили (један ученик чита стих и именице у њему, остали проверавају, затим други ученик – други стих...)



-Пишу, договарају се, размењују мишљења.




-Читају, упоређују, дискутују, образлажу.


-Илуструју.















-Размењују фотографије радова, коментаришу, да ју сугестије...



-Износе своја мишљења.





- Питају уколико има нешто што није јасно..
Педагошка свеска (формати
вно праћење), продукти (фотографије радова, видео записи са часова, цртежи и све друго што ученици креирају).
Осам ученика су на видео позиву, посебно радим са  Маријом како би могла да оствари предвиђене исходе. Ученици у потпуности ,у складу са својим могућностима, одговарају на постављене задатке.
Обухваћеност ученика 100 %.




Критеријуми успеха (Како да знамо да ли смо били успешни)
Урадио задатак у потпуности
Делимично урадио задатак

Треба ми помоћ

Правилно идентификујем и подвлачим именице.



Правилно формулишем придеве.



Користим мање уобичајене придеве, не понављам исте.



Илустрација добро осликава текст на који се односи.



Нема коментара:

Постави коментар