петак, 14. август 2015.

ISSA - принципи квалитетне педагошке праксе - ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ - Центар за интерактивну педагогију



Квалитетну педагогију примењују васпитачице/учитељице које су континуирано укључене у процес професионалног и личног развоја, које промишљају сопствену праксу, сарађују с колегама и на њих преносе свој ентузијазам за целоживотно
учење. Одговорност васпитачице/учитељице је да захтеве које пред њу постављају надлежне институције примењује на начин који одсликава уверење да свако дете може бити успешно. Такође,одговорност васпитачице/учитељице је да сваком детету осигура најбољу подршку за развој и учење.
Васпитачица/учитељица показује ентузијазам и с другима дели вештине које промовишу учење одговарајући на свакодневне изазове у животу и раду, промене у друштву, пораст информација и појаву нових технологија. Активним учешћем, критичким промишљањем и партнерством с другима, васпитачица/ учитељица унапређује квалитет свог професионалног рада, промовиише сопствену професију и повећава своју способност заговарања квалитетног васпитања и образовања за сву децу.
7.1 Васпитачица/учитељица континуирано унапређује своје компетенције како би постигла и одржала висок квалитет професије у складу с промењивим захтевима савременог света.
1. Васпитачица/учитељица користи различите прилике за професионални и лични развој и тиме показује да препознаје важност целоживотног учења.
2. Васпитачица/учитељица промишља, процењује, евалуира и тражи повратну информацију о квалитету сопствене педагошке праксе и нивоу професионалног знања и на основу тога уводи одговарајуће промене.
3. Васпитачица/учитељица сарађује с другима како би унапредила квалитет сопствене праксе и професије у целини.
4. Васпитачица/учитељица доноси професионалне одлуке ослањајући се на знање, вештине, независно и критичко мишљење.
5. Васпитачица/учитељица се укључује у активности у заједници какопромовисала важност квалитетног подучавања и доступност квалитетног васпитања и образовања свој деци.


Нема коментара:

Постави коментар